RECENZE Love Happens |
29.12.2009 22:11 Juri1 |
odpovědět |
ja by som prosil o cely novy preklad... moja anglictina nie je spickova nato aby som prekladal titulky, ale tieto titulky... to je hroza!
|
18.12.2009 11:00 Shuit |
odpovědět |
Taky prosím o přečasované titulky na R5. Časovat neumím, nemám na to program a ráda bych na ten film konečně koukla. Tady ty spory můžou trvat věčně. Jestli se najde někdo ochotný, kdo je má, tak prosím moc moc o zaslání na MartinaSebestova@seznam.cz .. děkuji.
|
17.12.2009 23:23 jirkaaaa |
odpovědět |
To admin: z větší částí s tebou souhlasím a máš pravdu, a díky za titulky.com, jen jistá korekce by neuškodila, zde máme zářný příkla. Nejde o to poškodit autora či mu odcizit dílo, naopak šířit zde jeho verzi i pro jiná načasování. Tvůj nápad mi přijde za dobrý.
|
17.12.2009 22:17 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
jinak přečasování na R5 verzi zabere jednu minutu, třeba to některé lidi přiměje naučit se přečasovávat...
a třeba někdo udělá i nový překlad, určitě tento není bez chyb, minimálně čeština tam trpí...
|
17.12.2009 22:13 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
jinak ještě pro informaci, Hogwartsovi jsem před týdnem psal mail...
|
17.12.2009 22:12 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
jirkaaaa: zapomínáš na to, že zde se autor ctí a bere jako ten důležitý člověk... neznamená to, že když na to na jiných serverech kašlou a že fungují jako skladiště všeho, že to budeme dělat rovněž. je to demotivující pro autory, kteří s tím nesouhlasí. kdo bude pak překládat filmy, když člověk nebude mít nad svými titulky žádnou kontrolu, jako je tomu jinde? tam nahrají titulky kohokoli a víc neřeší a autor s tím může nesouhlasit jak chce... chápu, že není správné, když si to někdo takto vymezí a pak na to kašle, ale je to menší zlo oproti vzniku nespočtu verzí, v kterých by se nikdo nevyznal.
chcete jen časování, časování, co nejdřív.
například se sem nenahrávají nějaké jiné překlady, protože s tím autoři nesouhlasí. to snad chcete, abychom ignorovali přání autorů a nahrávali jednoduše každé titulky, čert vem lidi, kteří to překládali, hlavně že máme titulky na podnose? tohle mi jako správný přístup nepřijde.
napadla mě možná jediná varianta a to menší úprava pravidel týkající se zneužití toho vyhrazování práv u lidí, kteří nahráli třeba méně než pět titulků a dělají takové mrtvé brouky...
|
17.12.2009 21:47 jvps |
odpovědět |
to Hogwarts proč píšeš - "po vydání nových release přečasuji"??? RLS.R5 jsou už 14 dní venku a ty ses ani neozval,natož abys tit. načasoval.
Pokud nemáš chuť TENHLE FILM ČASOVAT,tak to prosím tě napiš.Dej volnou ruku ostatním,spousta uživatelů už to má dávno načasováno,jen to nahodit na serv.Bez tvého požehnání,to ale nejde.
DOKÁŽEŠ TO POCHOPIT???
Mé načasované tit. by měly sedět na rls.Love Happens R5 LiNE XviD-DEViSE, Love Happens R5 LiNE XViD-NOiR, Love Happens 2009 R5 LiNE XviD FUSiON.
|
17.12.2009 21:35 jirkaaaa |
odpovědět |
vždyť stačí zadat do googlu "titulky love happens" a to o čem se zde sáhodlouze píše hned naleznete, proč najiném serveru a ne zde - není to škoda admine?
|
17.12.2009 21:33 jirkaaaa |
odpovědět |
Už jsem zde jeden příspěvek psal, ten bohužel nebyl zveřejněn, nicméně jedna polemika - jsme v internetovém prostředí, kde se všechno rychle šíří a dá najít a to, že je zde pravidlo, které zabraňuje přečasování titulků je dle mě v dalších souvislotech hloupost a serveru škodí neboť uživatelé zákonite budou hledat jinde. Dle mne by mělo být pravidlo zachování autora překladu a pokud do určité doby sám předkladatel nepřeloží mělo by být umožněno nahrát jeho tiutlky pro jiné verze jako přečasované s tím, že je stále uveden jako původní autor.
|
17.12.2009 16:56 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
myslím, že je lepší, když pravidla zůstanou taková, jaká jsou. jednoduše překladatel na prvním místě. pokud se rozhodne omezit takto své titulky, je to jednoduše v jeho rukou a zároveň by mělo být v jeho vlastním zájmu, aby se titulky šířily i na nové verze... určitě bych nechtěl dělat nějaké lhůty a termíny... a když to neudělá, může se někdo vytasit s novým překladem...
|
17.12.2009 16:23 BooYaa |
odpovědět |
A nemohol by si v tomto pripade urobit vynimku? Ja chapem ze si uplatnuje svoje autorske prava, ale ak stale ignoruje co sa tu deje alebo tu proste nebol tak by si mohol v takomto pripade aj zmenit pravidla. Si predsa ADMIN. Nemoze to takto predsa fungovat pri kazdych titulkoch. Ak by si kazdy napisal ze si nepraje upravy tak sa 50 percent tituliek ani nedockame. A navyse Hogwarts na to ocividne serie, so what the hell.
P.S.
Preco nemozes nahravat titulky za niekoho ineho?
Nechapem to. Ved ta predsa nezazaluje. Ty si tu BOSS.
|
16.12.2009 22:07 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
já už se navyjádřoval dostatečně, nemůžu nahrávat titulky za nikoho jiného. tohle je v režii v Hogwartse a nechápu, proč ignoruje komentáře pod svými titulky...
|
16.12.2009 21:25 PitrsM |
odpovědět |
TO ADMIN_VIDRA: Nějaké vyjádření k poslednímu příspěvku od czhero? Nebo to vyjde dřív DVDčko s českým dabingem, než se tu vyhrabem z toho "začarovanýho" kruhu, jestli vůbec...
|
16.12.2009 2:27 czhero |
odpovědět |
ADMIN_VIDRA: zdravim, tak teďka až čtu komenty, po odeslání titulků, už jsem nemohl vydržet, že sem nikdo nepošle přečasovanou verzi, tak jsem to udělal a přeji si aby to bylo adresováno za Hogwartse, který je pravoplatným autorem.
"Errare humanum est"
|
15.12.2009 23:13 kottjakub |
odpovědět |
Jak je to teda s tim přečasovánim na tu R5? Bude? Jestli jo díky
|
15.12.2009 23:06 danncer79 |
odpovědět |
ADMIN_ViDRA: jasne chapem, ved uvidime tak ci tak dovolil som si ich upravit pre vlastnu potrebu ale to len medzi nami
|
15.12.2009 22:34 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
danncer79: to už je věc autora, nejhorší je ta varianta, že ani on nezná pravidla a tu poznámku napsal "nedopatřením" ale koukám, že už se po 14 dnech objevil, takže se počítám doufám vyjádří...
|
15.12.2009 22:16 danncer79 |
odpovědět |
ADMIN_ViDRA: mat cas na to a vediet ako to vobes spravit .... ale nerozumiem jednej veci ked tam uviedol autor toto: Pokud najdete nějaké chyby, napište komentář a já to opravím.
Po vydání nových release přečasuji. .... uz dobrych par dni sa tu omiela ta R5 verzia a to slubovane precasovanie je ... mozno chce zistit aky je dopyt po tych titulkoch alebo co
|
15.12.2009 20:38 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
danncer79: tak zkus něco přeložit a možná to pochopíš...
|
15.12.2009 20:27 danncer79 |
odpovědět |
|
15.12.2009 20:08 sykys |
odpovědět |
vsak neni tezky hledat... na R5 uz mam ty titulky minimalne tyden, daval jsem sem odkaz na stazeni, ale byl bohuzel smazan...
|
14.12.2009 16:56 ywcca |
odpovědět |
prosim prosim....nemohl by sem někdo dát titulky na verzi R5 díky
|
13.12.2009 21:21 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
Lebowski: protože pokud s tím nesouhlasí autor, tak s tím nesouhlasí. tohle jsem zkusil jednou jedinkrát a byl z toho solidní povyk...
jediná možnost je ta, že to autor nemyslel tak, že zakazuje jiným lidem úpravy, ale na názor jsem se zeptal dvou překladatelů a oba jsou zajedno s tím, že si práva vyhradil, takže buď počkáte na vyjádření autora nebo někdo udělá vlastní překlad...
|
13.12.2009 21:05 Lebowski |
odpovědět |
Zdar, nechapem, ze ked je tu takyto problem, preco nezasiahne umelo ADMIN a neuploadne to vinimocne on. (hlavne, ked mu to trva menej ako minutu prace )
|
12.12.2009 16:20 kundarit |
odpovědět |
tiez prosim o titulky Love Happens.2009.R5.Xvid {1337x}-Noir
|
11.12.2009 17:00 ZOLOH |
odpovědět |
dakujem za titulky pekna odvedena pracicka...dikes moc
|
10.12.2009 23:42 mexx... |
odpovědět |
já teda nechci dělat vlny, ale to sem prostě nemůže někdo uložit ty title na R5 a né si to posílat mailem... ??
|
10.12.2009 23:27 joyride |
odpovědět |
to lienka243: poslal som ti to. pozri si aj spam.
|
10.12.2009 22:40 lienka243 |
odpovědět |
to Joyride mozes mi prosim preposlat tie precasovane titulky na verziu : Love Happens.2009.R5.Xvid {1337x}-Noir na moj mail: lienka243@gmail.com ???? Ja uz som sem pisala, ale ten moj prispevok je zmazany. Casovat neviem, ani nemam v com. A aj tie akoze pridane titulky na novu verziu tu absolutne nemozem najst. Nic nesedi.
|
10.12.2009 21:26 VanillaIceCream |
odpovědět |
to joyride: načasování mi trvalo opravdu asi minutu! nevím co používáš za program, ale kdyby to trvalo dýl, tak bych si s tím nehrál!
|
10.12.2009 20:17 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
Hogwarts: asi to zkus prohnat wordem, jinak klasické chybky: "aby jste, by jste" a podobné tvary, správně je to abyste, abys. pak zmíněné slovíčko "zkončit", je tam hodněkrát, správně skončit. "našvanej". v té rychlosti jsem si více věcí nevšiml.
|
10.12.2009 20:13 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
tak jsem to zkusil a byla to minuta. jeden konvert frameratu a jeden posun. seděl začátek, namátkou prostředek a i konec, zkoušeno na více místech. možná některý titulek ujede tak o max 500ms, ale to je věc jiná, spíš by to chtělo upravit délku zobrazení titulků a hlavně udělat korekci i v jiných směrech, když mě třeba praštilo do očí slovíčko "zkončit".
|
10.12.2009 19:26 joyride |
odpovědět |
chcem vidiet toho cloveka kto by tieto titulky precasoval za minutu. ja som ich nie zo srandy precasovaval vyse 2 hodiny. nic tam nesedelo normalne. keby islo len o to ze posunut titulky o 5 sekund dopredu ci dozadu tak nic nepoviem. ale jednoducho nesedeli pretoze CAM verzia mala stale inu rychlost zaznamu a preto casova os nesedela pocas celeho filmu. a kto si to nevyskusa precasovat tieto konkretne titulky tak ten nevie o com pise!!!
|
10.12.2009 18:33 radmas |
odpovědět |
olafsone: ještě je jedna možnost, přečasované titulky poslat autorovi překladu, který v poznámce jistě rád uvede autora časování. (Bohužel někdy není možné vypátrat žádný kontakt, který by měl být, myslím, povinností)
|
10.12.2009 18:13 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
olafsone: to by nemělo žádnou logiku, stejně jako výmysl s tím, že Hogwarts titulky přečasovat nechce, když už tady nebyl 10 dní přihlášen a nemá ponětí, co se tady dělo...
|
10.12.2009 17:59 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
olafsone, joyride: ano, když se někdo rozhodne nepřečasovat na jinou verzi, časování se nenahraje. takto nebylo vyslyšeny žádosti na časování od teresity i od mrazika a jiných. smiřte se s tím. samozřejmě většina lidí, kteří si vyhrazují právo na další úpravy, jsou lidé aktivní.
u některých překladů je toto zároveň ochrana toho, že časování sedí. už několikrát se stalo, že "dobrodinci", co někomu něco časovali, časování zprasili...
časování bývá většinou otázka minuty, pokud s tím máte problém a nejste ochotni počkat na autora, postavte se třeba na hlavu nebo udělejte vlastní překlad...
|
10.12.2009 17:31 joyride |
odpovědět |
to olafsone: suhlasim s tebou. jedna vec je ze niekto prelozi titulky a je t jeho autorske dielo a druha vec je ak niekto precasuje titulky. precasovanim titulkov sa nijako nezasahuje do obsahu autorskeho diela. a prekladatel by sa len mal tomu tesit ze ma o pracu menej.
|
10.12.2009 12:19 joyride |
odpovědět |
to pedroo: tak mi ich preposli na ebc1@post.sk rad si ich pozriem ako vyzeraju po precasovani za menej ako 1 min.
|
10.12.2009 11:38 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
VanillaIceCream: sekce pravidla je jednoduchá, stačí si to přečíst. včetně toho, jak se řeší časování jiných verzí a co dělat, když někdo nesouhlasí, aby jeho titulky dále časoval a upravoval...
smazal jsem jen příspěvky s maily, kterých bylo příliš.
respektujte to, co autor psal do poznámky!
|
10.12.2009 11:21 joyride |
odpovědět |
to VanillaIceCream: ak by to precasovanie trvalo len 1 minutu tak by som sa s tym nehral 2 a pol hodiny.
|
10.12.2009 10:28 VanillaIceCream |
odpovědět |
už mi cenzura vadí... když tu někdo nahraje moje přečasovaný titulky, tak je to ok. když chci nahrát já nečí titulky, tak se to maže!
|
10.12.2009 10:08 VanillaIceCream |
odpovědět |
kurňa lidi!!! když se tu mažou příspěvky a nikdo není schopný nahrát přečasovaný titulky, tak si je přečasujte sami- trvá to asi minutu!!! já už mám film podívaný a kdy sem ty titulky někdo nahraje, je mi úplně buřt!!!
|
9.12.2009 23:54 joyride |
odpovědět |
to lienka: ja som tie titulky precasoval a nahodil ale admin ich zmazal.
|
9.12.2009 14:54 joyride |
odpovědět |
to admin: no mas pravdu. ja som to precasoval pocas pozerania filmu cca za 2 a pol hodiny. nic som nemenil na preklade!
|
9.12.2009 14:16 joyride |
odpovědět |
ak niekomu neprisli titulky nech sa pozrie do spamu lebo som ich poslal hromadne na 30 mailov.
|
9.12.2009 14:06 joyride |
odpovědět |
vsektym co napisali email som poslal titulky. uzite si ich!
|
9.12.2009 13:26 L.A.TdF7 |
odpovědět |
joyride je nahrál,ale než jsme si je stihli stáhnout tak je admin vymazal!!!
|
9.12.2009 11:34 Joghurt008 |
odpovědět |
alebo poprosim admina aby ma s nim nejako spojil kedze nove verzie filmu uz su a este ich nikto neprecasoval hmm?tak by som ho poprosil diky
|
9.12.2009 11:30 Joghurt008 |
odpovědět |
Hogwarts mam dalsie verzie tohto filmu takze ak by si mi dal suhlas na precasovanie tak diky
|
9.12.2009 8:39 L.A.TdF7 |
odpovědět |
A teda jak to vidí autor kdy budou titulky na verzi Love Happens R5 LiNE XViD-NOiR,děkuju za odpověd
|
9.12.2009 6:12 ADMIN_ViDRA |
odpovědět |
joyride: autor má v poznámce, že chce upozornit na chyby, že je opraví a že po vydání nových releasů přečasuje. to beru tak, že nechce, aby mu někdo zasahoval do titulků a že další verze si bude časovat sám...
|
9.12.2009 2:55 joyride |
odpovědět |
uz som nahral titulky na verziu Love.Happens.2009.R5.LiNE.XViD-NOiR. Za preklad dakujem Hogwarts-u.
|
9.12.2009 0:45 joyride |
odpovědět |
uz som zacal precasovavat titulky na R5 LiNE XViD-NOiR, budu asi zajtra vecer, teraz uz som v 30minute
|
8.12.2009 14:27 luciabartulovic |
odpovědět |
neviem, mne to zatial na mail neprislo...mozno by sa to uz mohlo dat sem!!!!!!dikes
|
7.12.2009 18:12 asfi |
odpovědět |
podla mna keby tie titule nikto mal tak uz tu su-si myslim ze niekto zbiera emaili
|
7.12.2009 17:35 Bunny444 |
odpovědět |
ak tu ma niekto titulky na verziu inu ako TS.XVID-IMAGiNE tak ich sem prosim aj upnite,pomozete tym aj ostatnym...
|
7.12.2009 2:24 hrncirik |
odpovědět |
Také prosím přečasovat na verzi Love.Happens.R5.LiNE.XviD-DEViSE. Děkuji.
|
6.12.2009 13:21 icemaner |
odpovědět |
prosim o precasovani na Love.Happens.R5.LiNE.XviD-DEViSE Diky
|
6.12.2009 11:34 20jozo04 |
odpovědět |
Pripajam sa k prosbe o precasovanie na R5. dik
|
5.12.2009 13:54 PitrsM |
odpovědět |
Také prosím přečasovat na verzi Love.Happens.R5.LiNE.XviD-DEViSE. Děkuji.
|
5.12.2009 12:52 BooYaa |
odpovědět |
Ahoj, prosim o precasovanie na
Love Happens R5 LiNE XviD-DEViSE
alebo
Love Happens R5 LiNE XViD-NOiR
Dik
|
|