1
00:01:43,000 --> 00:01:47,166
{\an8}KAŽDÁ BÁSEŇ JE JAKO ERB,
KTERÝ MUSÍ BÝT ROZLUŠTĚN.
2
00:01:47,250 --> 00:01:51,875
{\an8}KOLIK KRVE, KOLIK SLZ
VÝMĚNOU ZA TYTO SEKERY,
3
00:01:51,958 --> 00:01:56,666
{\an8}ZA TUTO ČEVEŇ, JEDNOROŽCE, POCHODNĚ, VĚŽE,
4
00:01:56,750 --> 00:02:02,125
{\an8}MERLETY, ROJE HVĚZD A MODRÁ POLE!
5
00:02:03,333 --> 00:02:06,375
{\an8}VOLNĚ SI VYBÍRÁ TVÁŘE, FORMY, GESTA,
6
00:02:06,458 --> 00:02:09,416
{\an8}TÓNY, DĚJE, MÍSTA, KTERÁ SE MU LÍBÍ,
7
00:02:09,500 --> 00:02:13,333
{\an8}A SKLÁDÁ Z NICH REALISTICKÝ DOKUMENT
NEREÁLNÝCH UDÁLOSTÍ.
8
00:02:13,416 --> 00:02:16,833
{\an8}HUDEBNÍK ZDŮRAZNÍ ZVUKY A TICHO.
9
00:02:17,958 --> 00:02:20,166
{\an8}AUTOR VĚNUJE TUTO ALEGORICKOU STUŽKU
10
00:02:20,250 --> 00:02:22,458
{\an8}VZPOMÍNCE NA PISANELLA, PAOLA UCCELLA,
11
00:02:22,541 --> 00:02:24,958
{\an8}PIERA DELLA FRANCESCU,
ANDREU DEL CASTAGNA,
12
00:02:25,041 --> 00:02:26,833
{\an8}MALÍŘE ERBŮ A HÁDANEK.
13
00:02:29,208 --> 00:02:30,791
<i>Epizoda první:</i>
14
00:02:30,875 --> 00:02:35,041
<i>„Poraněná ruka aneb jizvy básníka.“</i>
15
00:02:53,708 --> 00:02:56,833
<i>Zatímco v dálce u Fontenoy hřměly kanony,</i>
16
00:02:56,916 --> 00:02:59,958
<i>ve skromném pokoji, jeden mladý muž…</i>
17
00:06:16,708 --> 00:06:19,541
VYJMUTY Z OBRAZU,
18
00:06:19,625 --> 00:06:25,416
KDE JE JEHO HOLÁ RUKA CHYTILA JAKO LEPRU,
19
00:06:25,500 --> 00:06:32,458
TONOUCÍ RTY ZDÁLY SE VYHASÍNAT
V MALÉM KRUHU BÍLÉHO SVĚTLA.
20
00:07:37,125 --> 00:07:38,208
Vzduch!
21
00:07:45,625 --> 00:07:46,958
Vzduch!
22
00:07:48,333 --> 00:07:49,500
Vzduch!
23
00:09:36,750 --> 00:09:38,666
<i>Následující ráno…</i>
24
00:10:01,625 --> 00:10:05,958
SPÁČ VIDĚN ZBLÍZKA
........