1
00:00:06,673 --> 00:00:09,723
PŮVODNÍ DOKUMENTÁRNÍ SERIÁL NETFLIX
2
00:00:10,927 --> 00:00:15,927
Když navrhuju hračky, chci, aby děti
zapojily fantazii, ne se držely návodu.
3
00:00:17,225 --> 00:00:20,225
Když dětem dám pomůcky
a řeknu jim, ať postaví auto,
4
00:00:20,770 --> 00:00:22,860
je tu správná a špatná odpověď.
5
00:00:23,273 --> 00:00:27,073
Vědí, co je to auto,
mají v hlavě jeho archetyp.
6
00:00:27,235 --> 00:00:28,855
Ten nápad je dokončený.
7
00:00:30,447 --> 00:00:34,907
Když jim dám pomůcky a řeknu jim:
„Postavte způsob, jak se dostat do školy,“
8
00:00:36,953 --> 00:00:38,873
je tu prostor pro nápady.
9
00:00:39,748 --> 00:00:42,748
Můžou udělat chodník, raketomet
10
00:00:42,834 --> 00:00:44,544
nebo ptačí sedlo.
11
00:00:45,128 --> 00:00:47,588
Jako designér jim mám dát
takové nástroje,
12
00:00:47,672 --> 00:00:52,342
aby zapojily fantazii,
objevovaly nápady a vymýšlely nové věci.
13
00:00:52,427 --> 00:00:53,677
SDÍLENÁ FANTAZIE
14
00:00:56,765 --> 00:00:59,635
CAS HOLMAN: DESIGN NA HRANÍ
15
00:01:49,567 --> 00:01:54,277
DOMOV, TEPLÝ DOMOV
16
00:01:56,699 --> 00:01:59,739
Neřekla bych, že navrhuju vyloženě hračky.
17
00:02:01,830 --> 00:02:05,380
Když se řekne „hračka“,
asociuje to něco povrchního.
18
00:02:05,458 --> 00:02:08,668
Takže říkám, že můj design je na hraní.
19
00:02:09,295 --> 00:02:12,625
Což zní divně,
jako kdybych dělala design k předehře.
20
00:02:12,799 --> 00:02:15,009
Takže to není dokonalé označení,
21
00:02:16,052 --> 00:02:19,722
ale je to jiné, než navrhovat hru.
Nenavrhujeme samotnou hru,
22
00:02:19,806 --> 00:02:22,096
ale okolnosti pro vznik hry.
23
00:02:27,730 --> 00:02:29,320
Je pro mě těžké odlišit
........